خرید بک لینک باکیفیت راز بک لینک
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

چگونه دامین آتوریتی را افزایش دهیم؟

قبل از اینکه به افزایش اعتبار دامنه وب‌سایت خود بپردازید، باید به یاد داشته باشید که این یک استراتژی بلند مدت است، و نیاز به تداوم و پشتکار زیادی لازم است. در ادامه چند راه برای افزایش اعتبار دامنه سایت شما آورده ایم:

خرید بک لینک باکیفیت از وب‌سایت‌های معتبر

اگر کمی تجربه داشته باشید حتما مشاهده کرده اید که، بک ‌لینک‌ها در محاسبه اعتبار دامنه نقش بسیار مهمی دارند. علاوه بر این، بک‌لینک‌هایکی از مهمترین عوامل رتبه‌بندی در نتایج موتورهای جستجو هستند.

یک مطالعه توسط Ahrefs نشان داد که 55.24٪ از وب‌سایت‌ها هیچ ترافیک ارگانیکی ندارند، زیرا هیچ بک ‌لینکی ندارند.

بنابراین، می‌توان گفت که شما باید بک ‌لینک‌های با کیفیت داشته باشید. و به این موضوع بسیار دقت کنید و وقت و انرژی بیشتری بگذارید.

روش‌های بسیاری برای کسب بک‌لینک جهت تقویت پروفایل لینک سایت شما وجود دارد. برای شروع، می‌توانید به سایت های رقیب مراجعه نمایید و با استفاده از ابزارها لینک های آنها را آنالیز کنید و ببینید که از کدام وب سایت ها خرید بک لینک قوی کرده اند، اگر در سایتی رپورتاژ داده اند سعی کنید شما نیز در این سایت ها یا سایت های قوی تر از آن لینک ایجاد کنید.

همچنین برای کاربران وردپرس افزونه هایی وجود دارد که به راحتی آنالیز بک لینک را می توانید انجام دهید. این افزونه ها پولی می باشند ولی کارایی بسیار بالایی دارند و با استفاده از این ابزارها و افزونه ها می توانید تصمیمات بسیار خوبی برای ارتقای بک لینک های سایت خود داشته باشید.

شما همچنین می توانید از نظر اخلاقی از رقبای خود جاسوسی کنید، به منابع بک لینک آنها نگاه کنید و سپس سعی کنید از همان وب سایت ها لینکهایی به دست آورید. یکی دیگر از راه های آسان برای ایمن سازی لینک ها از وب سایت های با کیفیت بالا، ارسال کردن پست مهمان است.

ایجاد محتوای جذاب و با ارزش

روش دوم برای افزایش دامین آتوریتی شما، ایجاد محتوای عالی و با ارزش است که دیگران را ترغیب کند که به سایت شما لینک بدهند. چرا باید محتوای شما باید فوق العاده باشد؟

اگر مخاطبان محتوا و مقالات شما را مفید بدانند، آن‌ها شروع به اشتراک گذاری آن با دیگران خواهند کرد. این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بک‌لینک‌هایی از وب‌سایت‌های با اعتبار بالا، مانند مؤسسات آموزشییا دولتی، دریافت کنید.

و با بک‌لینک‌های از سایت‌های مختلف، شما همچنین از دامنه های مختلف و متفاوت دریافت خواهید کرد که این اعتبار دامنه شما را نیز ارتقا خواهد داد.

شما می‌توانید انواع محتواها را ایجاد کنید از جمله مقالات، محتواهای آموزشی و راهنماها، ویدئوها، اینفوگرافیک‌ها، پادکست‌ها، اسلایدها و غیره

اما بهترین راه برای شروع، این است که نگاه کنید کدام یک از صفحات سایت شما پرطرفدار است. با این روش شما می‌توانید موضوعات و محتوای مشابه را ایجاد کنید. برای مثال اگر مخاطبان شما یکی از مقاله هایتان که درباره رژیم غذایی است را دوست داشته اند و بازدید زیادی داشته، برای آن صفحه اینفوگرافیک درست کنید و آمار و ارقام به کاربران بدهید و یایک ویدئو تولید کنید.

بررسی وب ‌سایت خود و حذف لینک‌های بد

اگرچه بک‌ لینک‌های ورودی برای افزایش اعتبار دامنه و رتبه‌بندی وب‌سایت شما بسیار مهم هستند، داشتن لینک‌های بد نه تنها فایده ای برای وب سایت شما ندارند بلکه منجر به افت رتبه و افت دامین آتوریتی خواهد شد.

لینک‌هایی که از وب‌سایت‌های اسپمی گرفته شده‌اند، ممکن است باعث کاهش اعتبار دامنه وب‌سایت شما شوند. و در برخی موارد، ممکن است منجر به پنالتی شدن سایتتان توسط گوگل شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، شما باید وب‌سایت خود را جهت شناسایی لینک‌های مضر بررسی کرده و آن‌ها را به سرعت حذف کنید. شما می‌توانید از ابزارهای مختلف سئو برای شناسایی لینک‌های مضر با تحلیل کامل پروفایل لینک وب‌سایت خود استفاده کنید.

و اگر نتوانید آن لینک‌ها را حذف کنید، می‌توانید از گوگل سرچ کنسول برای رد کردن لینک‌های مشکوک استفاده کنید. به این ترتیب، کرالر گوگل لینک‌های غیرطبیعییا اسپمی را در هنگام ایندکس کردن در نظر نخواهد گرفت و آسیبی به سایتتان وارد نخواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: